Ciurichiečiai

Ar ciurichiečiai konservatyvesni už berniečius?

Iš Ciuricho gimnazistų kasdienybės įdomybių: marketingo pamokoje analizavo du naujus, ką tik atsidariusius prekybos centrus – Migros Berne ir Coop Ciuriche. Abu tinklai pasamdė pačius geriausius marketingo ekspertus, psichologus ir neurologus, vadovavosi naujausiais psichologiniais tyrimais, o interjero rezultatai gavosi visiškai skirtingi!

Migros pr.centras – modernus, su dideliais ekranais ant sienų, viskas pagal paskutinį technikos žodį, o COOP įrengtas senoviškai, mažų, jaukių kaimo parduotuvėlių stiliumi su mediniu interjeru.

Abejose parduotuvėse vienodai pritaikė tik jau klasika tapusią temperatūros ir kvapų rinkodarą: kepinių skyrių stipriai aromatizuoja šviežios šiltos duonos kvapu, o prie pieno produktų skyriaus specialiai šaldo orą, kad pirkėjai greičiau praeitų, nes būtent šiuos produktus žmonės perka konservatyviausiai, taigi tegu greičiau tą padaro ir eina ten, kur galėtų užsinorėti ko nors dar.

Dabar galvoju, ar tai reiškia, kad didžioji dalis Migros pirkėjų – modernybes mėgstantys jauni žmonės, o Coop perka pagyvenę, konservatyvūs šveicarai? O gal tai reiškia, kad berniečiai labiau mėgsta naujoves, o ciurichiečiai įsitikinę, kad geriausia taip, kaip buvo visada?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *